Mes piedavajam

  Visu veidu un jaudu elektromotoru kapitalais remonts
  Remonts kokapstrade un liftu elektrodzinejs
  Remonts transformatoru un indukcijas spoles
  Remonts kranu un liftu dzinejs
  Gultnu maina
  Remonts gultnu sedvietas un vaki
  Visi remonti tiek veikti ar garantiju

Noderiga informacija

Darbība no motora
Elektromotori - mazliet par operāciju drošai darbībai no motora jābūt savlaicīgi apkalpot motoru pastāvīgi uzraudzīt viņa progresu, identificēt un novērst. Viens no neveiksmes cēloņiem darbībā motors pārkaršanu tinumu sakarā ar pieaugumu darbojas strāvas, tādēļ, ja jums ir nepieciešams, lai pārbaudītu darbību apkures temperatūru. Mehāniskā statora vidēja un zema enerģijas apkures var pārbaudīt ar tausti. Uz lieljaudas motoriem parasti tiek uzstādīti temperatūras sensorus vai termometri.

Pieļaujamo temperatūras
Pieļaujamā temperatūra motora nosaka izolācijas klasei. Smagā-Series slēgta tipa apstiprināts B klase ar izolāciju pieļaujamajā temperatūrā 130 grādiem. Statora tinumu Motoru Series aizsardzības un slēgta izpūstas ar sniegumu uz 3-5 izmēri ir izolētas A klase limita temperatūru tinumiem 95 grādiem. Motor tinumi ir izgatavoti no A2 sērijas stieples ar izolācijas klasei E, maksimālā temperatūra ir 120 grādi. Paturiet prātā, ka pie motora temperatūra (stabilā stāvoklī) parasti ir 15-20 grādus zem temperatūrai tinumiem. Palielināts darba temperatūru dzinēju dēļ palielinājās strāva statora tinumos no prēmiju. Tāpēc, lai kontrolētu strāvas motors darbojas, lai izmantotu ammeter.

Pārkāpšana dzesēšanas
Pārkāpums dzesēšanas, piemēram, motora ir netīrs, pārklāta ar korpusu, ventilators, var kalpot kā vēl viens iemesls dzinēja atteices.

Pirms sākat
Pirms pagrieziena uz darbu kādu no motora būtu jāpārbauda, ​​pārbaudiet slēdžu zemes. Pēc dīkstāves vai remontu, pārbaudiet izolācijas pretestību, klātbūtni eļļas, ka gultņi, valsts no darbināmās mašīnas.

Motora pārslodzes
Pārslodzi motoru var noteikt mainīt pašreizējo patēriņu. Bet normālas darbības statora tinumu strāvas var nodot dēļ: nepareizu pieslēgumu statora tinumu. Šajā gadījumā, motors var, piemēram, izstrādāt normālu tukšgaitas ātrumu un slodze palielinās pieturas, zema sprieguma uz motoru. Šajā gadījumā, pašreizējie palielinās un rotors ātrums ir samazināts, slikts savienojums ar statora ķēdē, bet motors var zaudēt viena posma, savukārt citās diviem posmiem pašreizējo ievērojami pieaug, palielinot spriegumu var izraisīt bojājumus, un citi - rūdīta, netīrās tauki, pārmērīga berzes uz vārpstas blīvējumu, vārpstas nobīde, eļļošanas trūkums, atsevišķi bumbas - tas viss liks zināmā mērā samazināt ātrumu rotoru. Nepārtraukta pārslodze motora var izraisīt bojājumus tinumu izolācija.

Spriegums elektrolīnijas
Samazinot spriegumu par 10% motora slodzes jāsamazina par 20%, jo no motora ir proporcionāla kvadrāta sprieguma. Drošai darbībai mehāniskā sprieguma pie tās termināļiem jābūt vismaz 80% no nomināla.

Gultņi
Ziede rullīšu un lodīšu gultņi izvēlēts atkarībā no ātrgaitas dzinēju. Pirms lietošanas, ir nepieciešams iziet caur īpašu ziedes filtr.Dlya tās normālās motora gultņi ir jābūt tīriem. Lai tos novērstu putekļu un netīrumu, nesošās ierobežojumi būtu cieši noslēgti. Pēc izņemšanas no izlietotās smērvielas gultņiem mazgā ar petroleju un izpūstas ar saspiestu vozduhom.V gultņu smērvielu pievieno ar speciālām ierīcēm, kas mazās porcijās. Ļoti saspringts sīkumi tauki nevar, jo tas var izraisīt lielākus siltuma gultņiem.

Kolektors
Kad motors DC kolektoru plāksnes nolietojas daudz ātrāk nekā vizlas starplikām starp tām. Rezultātā virs virsmas vizlas kolektoru, izraisot dzirksteles. Kolekcionāri DC motori jābūt tīrām, kā ogļu putekļi, metāla ir vadošs un dzirksteļošanu uz kolektoriem. Kolektors virsmai jābūt labi pulētas un nav skrambas, sodrēju. Kad pagriežot kolektoru nevajadzētu būt pārspēt.

Slīdkontaktu gredzeni
Slīdkontaktu gredzenus jābūt tīrām, jo ​​to piesārņojums nedzirksteļojošas otas. Gredzens periodiski jānotīra ar tīru, sausu drāniņu bez drānu, kas samitrināta ar denaturēto spirtu, var būt. Jaunas sukas būtu sasmalcina kolektoru un gredzeni. Slīpēšana ir izgatavots no stikla, uz papīra, kas ir ielikta pa sānu sukas. Sukas ir labā stāvoklī, ir gluda virsma un nav dzirksteles. Tām jābūt normālam krānu. Birstes spiediens tiek pārbaudīts, izmantojot dinamometru, un nedrīkst pārsniegt 150-200 g/cm2 (15-20 kPa). Hit testēšanas birstītes ar motoru apstājās. Nostrādājot birstes līdz 4 mm vai vaļīguma suku turētāju jāaizstāj ar jaunām.

Likvidācija pretestību
Izolācijas pretestība ir normāla izmēra 0,5 MW un vairāk. To mēra ar Megger. Lai to izdarītu, viens gals ir savienots ar tinumu, un otrā kārta ar citu tinumu konstatējumiem un motora apvalku. Tad pagrieziena Megger atzīmi vērtību nosaka izolācijas pretestību. Kad no izolācijas pretestības vērtība ir mazāka par 0,5 MW dzinējs prosushit.Dlya lai noteiktu pretestību mehānisko tinumu ir ohmmeter vai avometrami. Kad darbojas motorus īpaša uzmanība būtu jāpievērš tinumiem, jo ​​tās bojājumi noved pie dzinēja bojājumiem. Darbībā ar rubdown un likvidāciju pūšanas viegli iereibis drānu, lai novērstu putekļu un netīrumiem.

Veidi, kā savienot motoru
1) zvazgne
2) trīsstūris

 
       SIA Coilwind                                talr: +371 67415993, +371 62065206, +371 29173586
       Kurzemes prospekts 3H               e-pasta: [email protected]
       Riga, LV-1067, Latvia